loading...
نـــابترینـــــــــــــــــها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پیرمرد و دخترک 1 2012 ashkhor
خیانت 0 1082 ashkhor
دنیا بدون خانم ها... 1 3202 magiccaf
زیباترین عروس+ عکس 5 5781 amin66
چندتاعکس زیباازسلنا+بیوگرافی 7 2919 neshat
Sony Xperia U 1 903 ghazaalhyunjoong
HTC One XL 1 903 ghazaalhyunjoong
Sony Xperia sola 1 864 mahtab
Samsung Galaxy S III 1 943 mahtab
yamaha-R1_2010 7 1201 admin
Sony Xperia ion 0 772 amirzahedi
حکایت ایراد پیرزن به مناره مسجد و تدبیر معمار 6 1885 admin
عچق مشترك من و عليرضا^_^ 10 2067 ghazaalhyunjoong
SNSD+عکس 17 2759 ghazaalhyunjoong
ترول+تصاویر کرمکی 15 3484 admin
4Minute+عکس 11 1980 admin
چند عكس از كيم بوم+بيوگرافي 7 3140 ghazaalhyunjoong
گوم جاندی+عکس 7 5839 ghazaalhyunjoong
والپيپر لي مين هوو 3 1206 ghazaalhyunjoong
گروه F4(پسران برتر ازگل) 2 3162 ghazaalhyunjoong
AlirezA بازدید : 254 جمعه 1392/06/01 نظرات (0)
اس ام اس خنده دارروز پزشک

خانم گفت: دکتر، پیشنهادتون فوق العاده بود . هر بار شوهرم عصبانی اومد خونه

من شروع کردم به قرقره کردن چای و شوهرم دیگه به من کاری نداشت .

دکتر: میبینی اگه جلوی زبونت رو بگیری خیلی چیز ها حل میشن ؟

.

.

.

کار نیکو کردن از پر کردن است روز پزشک رو به شما دندان پزشک

عزیز که همیشه کارتان پر کردن است تبریک عرض میکنم!

.

.

.

نگو دندان بگو چیزی اضافه

برای مردمان خوش قیافه

نگو دندان بگو زندان که درآن

برای نان شدیم عمری کلافه !

همکار گرامی روزت مبارک

 

.

.

.

سلام عزیزم روزت مبارک

تعجب نکن!

امروز روز پزشکه تو هم تنها طبیب دل بیمار منی !

.

.

.

روز پزشک بر شما مبارک

امیدوارم هیچ وقت روی هیچ دکتری رو نبینید !

.

.

.

یه مدل دیگش :

روز پزشک بر شما پزشک متخصص مبارک باد.

انشالله دید و بازدیدمون به همین یه اس ام اس ختم بشه! باشد که روی شما را هرگز نبینیم!

.

.

.

یارو رو میبرن بیمارستان با دست و پای شکسته

دکتر میپرسه آقا چی شده؟ دوستاش میگن افتاده تو آتیش

دکتر میگه خوب پس چرا دست و پاش شکسته؟

میگن آخه آقای دکتر زدیم با بیل خاموشش کردیم

.

.

.

یارو میره دکتر، می گه آقای دکتر من چشمام ضعیفه. دکتر می گه تا چه حد ضعیفه؟

می گه شما اون مگسی رو که روی دیواره می بینین؟ من نمی بینمش!

.

.

.

بیمار:آقای دکتر فکر می کنم سیاه سرفه گرفته باشم.

دکتر:پس لطفا اینجا سرفه نکنید. چون تازه دیوارها را رنگ کرده ایم!

.

.

.

یه روز یه خانمی زنگ میزنه به دکتر میگه : آقای دکتر به دادم برسید بچه ام مداد قورت داده .

دکتره میگه : من همین الان میام .

خانمه میگه : دکتر تا اون موقع چی کار کنم ؟

دکتر میگه : تا اون موقع میتونین با خودکار بنویسین

.

.

.

یارو میره پیش دکتر میگه : آقای دکتر من جدیدا هر چی می خورم بالا میارم.

دکتره بهش میگه : حالا از این دفعه به بعد از پایین به بالا بخور و بعد از دو هفته ی دیگه بیا.

دو هفته بعد یارو میاد مطب دکتر وقتی وارد می شد داشت قر میداد،

دکتر بهش میگه : داری چیکار میکنی ؟ میگه دارم آدامس می جووم.

.

.

.

یه روز یه نفر مادرش در حد مرگ مرض میشه. دکتر بهش میگه خرج درمانش میشه ۲۰ تومن.

یارو که به جز یه عینک ریبون هیچی نداشته با خودش کلی کلنجار رفت. میره پیش رفیقش میگه نمیدونم چیکار کنم؟ به نظرت عینکم رو بفروشم ؟

رفیقش میگه نه بابا!

عینک ریبون با تیشرت سیاه خیلی بهت میاد !

.

.

.

آبله ،وبا ،مخملک

جوش و کهیر و کورک

جذام و گال و برفک

قند و فشارو سرخک

الهی نگیری خوشگلک

روز پزشک مبارک

.

.

.

گلبولهای سفیدم فدای باکتری های وجودت!

روز پزشک مبارک

.

.

.

کسی که تو رو دوست داشته باشه، ۴ تا بیماری می گیره:

۱- فراموشی

۲- …

۳ تای دیگه شو فراموش کردم!

روز پزشک هم مبارک!

.

.

.

سر در مطب جراح پلاستیک نوشته شده: لولو تحویل میگیریم هلو تحویل میدیم.

جوک خنده دار روز پزشک – جک روز پزشک – پیامک سرکاری روز پزشک

بیمار: آقای دکتر! انگشتم هنوز به شدت درد می کنه!

دکتر: مگه نسخه دیروز رو نپیچیدی؟

بیمار: چرا، پیچیدم دور انگشتم، ولی اثر نداشت!

.

.

.

بیمار: آقای دکتر چند وقتیه که بیماری فراموشی گرفتم چه کار کنم؟

پزشک: اول بهتره تا فراموش نکردی، پول ویزیت منو بدی!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نصیحت یک معلم: 1-به تفکرات خودبنگرزیراکه واژه می شود# 2-به واژه هابنگرزیراکه عمل می شوند# 3-به اعمال خودبنگرزیراکه عادت می شود# 4-به عادت هابنگرزیراکه سرنوشت می شوند# 5-اعتقادبه قهرمانی قهرمان می سازد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2430
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 118
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 355
  • بازدید امروز : 873
  • باردید دیروز : 1,117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 873
  • بازدید ماه : 6,964
  • بازدید سال : 46,984
  • بازدید کلی : 2,345,736
  • کدهای اختصاصی