loading...
نـــابترینـــــــــــــــــها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پیرمرد و دخترک 1 2011 ashkhor
خیانت 0 1082 ashkhor
دنیا بدون خانم ها... 1 3201 magiccaf
زیباترین عروس+ عکس 5 5781 amin66
چندتاعکس زیباازسلنا+بیوگرافی 7 2919 neshat
Sony Xperia U 1 902 ghazaalhyunjoong
HTC One XL 1 903 ghazaalhyunjoong
Sony Xperia sola 1 863 mahtab
Samsung Galaxy S III 1 943 mahtab
yamaha-R1_2010 7 1200 admin
Sony Xperia ion 0 772 amirzahedi
حکایت ایراد پیرزن به مناره مسجد و تدبیر معمار 6 1885 admin
عچق مشترك من و عليرضا^_^ 10 2066 ghazaalhyunjoong
SNSD+عکس 17 2758 ghazaalhyunjoong
ترول+تصاویر کرمکی 15 3483 admin
4Minute+عکس 11 1980 admin
چند عكس از كيم بوم+بيوگرافي 7 3140 ghazaalhyunjoong
گوم جاندی+عکس 7 5839 ghazaalhyunjoong
والپيپر لي مين هوو 3 1205 ghazaalhyunjoong
گروه F4(پسران برتر ازگل) 2 3162 ghazaalhyunjoong
AlirezA بازدید : 219 چهارشنبه 1392/05/23 نظرات (0)
اس ام اس عــــــــاشقانه


با تو ام رفیق!
اگر نمی توانی
به قلب من
برگردی
پس مرا
از قلب ات برگردان . . .



باور کن
“من” تنهاترین ضمیر دنیاست و “ او ” خوشبخت ترین ضمیر دنیا
چون “ تو ” را دارد . . .

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

سخت است
“او” کردنِ “تویى” که همه زندگى “من” بود !

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

ﻫﻤــــﻮﻥ ‫‏ﭼﻨﺪ‬ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻃﻮﻝ ﻣﯿﮑﺸﻪ
ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻫﺎﻣﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻢ
ﻭ ﺑﻔﻬـــــــــﻤﻢ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘﯽ
ﺍﻣـــــــﯿﺪﻭﺍﺭﺗﺮﯾﻦ ﺁﺩﻡ ﺩﻧﯿـــــــﺎﻡ
ﺑــــــﺎﻭﺭﮐﻦ . . .

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

بزرگترین روانشناسان دنیایند ، دو چشمت
این قدر که امیدوارم می کنند ، به زندگی . . .

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

لبانت قند مصری ، گونه هایت سیب لبنان را
روایت می کند چشمانت آهوی خراسان را
من از هر جای دنیا هرکه هستم عاشقت هستم
به مهرت بسته ام دل را ، به دستت داده ام جان را . . .

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

به من شلیک کن
حتی اگر به هدف هم نزنی
برایت خواهم مرد . . .

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

یه لیوان از تو اون کابینته بردار
خب.
- پرتش کن زمین.
خب.
- شکست؟
آره.
- حالا ازش عذرخواهی کن.
ببخشید لیوان. منظوری نداشتم.
- دوباره درست شد؟
نه…
- متوجه شدی . . .!!؟؟؟

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

گوش تلفن کر
“دوستت دارم ” را امشب
در گوش خودت
خواهم گفت !

 
نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها

من آنقدر دیوانه‌ام
که وقتی دورم میزنی
باز نگران تواَم،
سرت گیج نرود!

 


نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها 

چیست از این خوبتر در همه آفاق کار
دوست به نزدیک دوست ، یار به نزدیک یار . . .

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

نوازشگر خوبی نبودی
سفید شده
تار مویی را که قسم خوردی با دنیا عوضش نمیکنی . . .

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

تـو که نیستی
من به عکس هایت می نگرم
این همان تنفسِ مصنـوعی است . . .

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

یه هوایت بگو آنقدر به سرم نزند…
من ! سرم درد میکند…

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

خدایا کاسه ی صبرم کوچک نیست ، این غمها بزرگتر از دل هستند . . .

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

وچه انتظار بزرگی است
اینکه بدانی
پشت هر “دوستت دارم”
چقد دوستت دارم…!

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها

لحظات دوریت را با ساعت شنی می شمارم
اکنون یک صحرا گذشته است . . .

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

خدا را شکر بعد از اینهمه زندگی منم یه چیزی شدم
“فراموش”

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها

شراب چند سالِ است
نامت!؟
به زبان که می‌آورم
مست می‌شوم!

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

پله ها را بالا رفتم
پایین آمدم ،
عطرت یک جا
بَند نمی شود

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

لباس عید بپوش و میان شهر بیا
که عید بی تو فقط واژه ای ست در تقویم . . .

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها

گاهی دلم برای گوشهایم می سوزد
طفلکی ها سکوت را هم باید گوش کنند . . .

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

باران بند آمد
ولی نبودن تو همچنان میبارد
باران بند آمد
ولی دوست داشتن تو بند نمی آید . . .

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

دلم کوه صبر است آبش مکن
گرفتار رنج و عذابش مکن
بیا خانه قلب من مال تو
ولی مرد باش و خرابش مکن . . .

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

صدا میکنم ” تو ” را !
این ” جانی ” که میگویی ، جانم را میگیرد !
نزن این حرف ها را !
دل من جنبه ندارد . . .


به پای هم پیر شدیم …
من ، و خیال تو !

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

کنارم که هستی
زمان هم مثل من دستپاچه میشود
عقربه ها دوتا یکی میپرند
اما همین که میروی…
تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم
جانم را میگیرند ثانیه های
بی تو……

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

بیهوده تحریمم نکن
من ایرانی ام
برای داشتنت دنیا را هم دور خواهم زد . . .

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

تنهایی
چیزهای زیادی
به انسان می‌آموزد
اما تو نرو
بگذار من نادان بمانم . . .

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها
 

آرام بگیر دلم …
تنگ نشو برایش …
مگر نشنیدی جمله ی آخرش را !
“چیزی بینمان نبوده”

 


نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها

ازکسانی که همه چیز را محاسبه می کنند بترس
وهرگز قلبت را در اختیار آنها نگذار
آنها حساب عشقی که نثار تو می کنند را نیز دارند
و روزی آن را با تو تسویه میکنند!

 


نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها

تمام نیمکت های این پارک ۲نفره اند
بی خیال به درخت تکیه میدهم . . .

 

نــابترینــــــــــها
نــابترینــــــــــها

 

درد داره
یکی میشه همه ی زندگیت !
ولی …
هیچ جای زندگیت حضور نداره …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نصیحت یک معلم: 1-به تفکرات خودبنگرزیراکه واژه می شود# 2-به واژه هابنگرزیراکه عمل می شوند# 3-به اعمال خودبنگرزیراکه عادت می شود# 4-به عادت هابنگرزیراکه سرنوشت می شوند# 5-اعتقادبه قهرمانی قهرمان می سازد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2430
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 118
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 355
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1,117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 6,098
  • بازدید سال : 46,118
  • بازدید کلی : 2,344,870
  • کدهای اختصاصی