loading...
نـــابترینـــــــــــــــــها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پیرمرد و دخترک 1 2012 ashkhor
خیانت 0 1082 ashkhor
دنیا بدون خانم ها... 1 3202 magiccaf
زیباترین عروس+ عکس 5 5781 amin66
چندتاعکس زیباازسلنا+بیوگرافی 7 2919 neshat
Sony Xperia U 1 903 ghazaalhyunjoong
HTC One XL 1 903 ghazaalhyunjoong
Sony Xperia sola 1 864 mahtab
Samsung Galaxy S III 1 943 mahtab
yamaha-R1_2010 7 1201 admin
Sony Xperia ion 0 772 amirzahedi
حکایت ایراد پیرزن به مناره مسجد و تدبیر معمار 6 1885 admin
عچق مشترك من و عليرضا^_^ 10 2067 ghazaalhyunjoong
SNSD+عکس 17 2759 ghazaalhyunjoong
ترول+تصاویر کرمکی 15 3484 admin
4Minute+عکس 11 1980 admin
چند عكس از كيم بوم+بيوگرافي 7 3140 ghazaalhyunjoong
گوم جاندی+عکس 7 5839 ghazaalhyunjoong
والپيپر لي مين هوو 3 1206 ghazaalhyunjoong
گروه F4(پسران برتر ازگل) 2 3162 ghazaalhyunjoong
AlirezA بازدید : 232 سه شنبه 1392/03/07 نظرات (0)
جوک فوق خنده دار


یه سوال از خانم ها دارم

زشته بخدا…

از سوسک میترسی؟

آخه شما تو شکم سوسک جا میشی؟

نه جامیشی؟

نه خب بگو میخام بدونم

.

.

.

رانی چیست؟

وقتی کوچه ای در قم بسته باشد

مردم به هم می گویند داداش ، رانی نرو !

.

.

.

من وقتی چهار سالم بود؛

از جلو دبیرستان دخترانه که رد میشدم دخترا برام غش میکردن!

البته الانم اگه رد میشم غش میکننآ، ولی از خنده !

 

.

.

.

چند وقت پیش تو سعادت آباد آئودى آر هشت دیدم !

داشتم به این فکر میکردم که من تو نیدفوراسپید هم پولم نمیرسه اینو بخرم

.

.

.

ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﮔﻔﺖ :

ﺩﺭﺳﺘﻪ که ﻭﻗﺘﯽ شاخ ﺑﺎﺯﯼ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩﯼ ، ﺷﺎﺧﺖ ﺭﻭ ﻧﺸﮑﻮﻧﺪﯾﻢ !

ﻭﻟﯽ ﻫﻮﻝ ﺑﺮﺕ ﻧﺪﺍﺭﻩ !

ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ! نه !

ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﺣﻘﻮﻕ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﻋﺰﯾﺰﻡ . . . !

.

.

.

یارو میزنه ﺗﻮ ﮔﻮﺵِ برادرش

برادرش ﻣﻴﮕﻪ : ﺍﺯ ﻋﻤﺪ ﺯﺩی؟

یارو ﻣﻴﮕﻪ : ﺁﺭﻩ

برادرش ﻣﻴﮕﻪ : ﺧﻮﺏ ﻛﺎﺭی ﻛﺮﺩی

ﭼﻮﻥ ﺍﺻﻼً ﺣﺎﻝ ﻭ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺷﻮخی ﻧﺪﺍﺷﺘم !!

.

.

.

یادمه یه روز که موتور کولرمون سوخته بود ؛

نهایت آرامشو تو چهره ی پدرم دیدم

.

.

.

چرا وقتی کنترل گم میشه همه فک میکنن زیر منه ؟

هی میگن پاشوو . . .

نه اینجوری نه کامل پاشووو . . .

نیس دیگه آقاجون باشه احساس میکنم دیگه

.

.

.

تو این فیلما دیدین وقتی از خواب پامیشن چقد تمیز و مرتبن !

خیلی تلاش کردم منم یبار اون جوری از خواب پا شم

ولی هر وقت پا میشم تو آینه خودمو میبینم

شبیه سرخ پوستای آدمخوار جنوب غربی آمریکای مرکزی شدم!

.

.

.

یارو از تو کلاهش ۱ دقیقه ای خرگوش در میاره

من ۲ ساله نمیتونم یه الاغ رو از تو دلم بیرون بیارم

.

.

.

یه سوال فنی: به بچه ی جوجه تیغی چی میگن؟

جوجه جوجه تیغی؟ توله جوجه تیغی؟ جوجه تیغاله (گوساله،بزغاله…) !

.

.

.

مهم این نیست که توی سیبی که می خوری کرم باشه . . .

مهم اینه که کرمش نصفه نباشه

.

.

.

از دستشویی میای بیرون یه دست به موهات میکشی ،

طوری قشنگ میشه که انگار از سالن مد تو پاریس اومدی بیرون . . . !

حالا یه جای خیلی مهم دعوت داری میری بهترین آرایشگاه شهر ،

وقتی موهاتو میبینی انگار از مخلوط کن سه کاره اومده بیرون !

.

.

.

یه بار ما یه دونه هندونه خوردیم،

در حدی که کم مونده بود پوستش سوراخ شه !

فرداش رفتگر محلمون در زد و گفت:

اگه دیگه با این پوست هندونه کاری ندارین من ببرمش

.

.

.

غودا چیست؟

کلمه ای که بروسلی وقتی میگفت زورش ۳ برابر میشد

.

.

.

این حقه مسلم هر دختریه که،

عکسای ۱۳ تا ۱۸ سالگیشو بسوزونه !

.

.

.

دختری از مردی پرسید :

چرا تا مرز دیوانگی عاشق کسی میشوم

در حالی که میدانم در نهایت به اون نمیرسم ؟

مرد جواب داد:

به من بگو چرا زندگی میکنیم

در حالی که میدانیم در آخر می میریم !؟

هیچی دیگه

دختره هم زد تو دهنش

گفت سوال منو با سوال جواب نده !

.

.

.

آقا کیف پول من مثل پیازه ، بازش که میکنی گریت میگیره

.

.

.

اس ام اس مخاطب خاصم به من :

سلام عزیزم ، از سرکار اومدی ؟ خسته نباشی ، نهارخوردی ؟ نوش جان !

خب من چی بگم الان ؟ خودش میپرسه خودش جواب میده ؛ یعنی خاک بر سر همین کاراشم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نصیحت یک معلم: 1-به تفکرات خودبنگرزیراکه واژه می شود# 2-به واژه هابنگرزیراکه عمل می شوند# 3-به اعمال خودبنگرزیراکه عادت می شود# 4-به عادت هابنگرزیراکه سرنوشت می شوند# 5-اعتقادبه قهرمانی قهرمان می سازد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2430
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 118
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 355
  • بازدید امروز : 1,192
  • باردید دیروز : 1,117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,192
  • بازدید ماه : 7,283
  • بازدید سال : 47,303
  • بازدید کلی : 2,346,055
  • کدهای اختصاصی